יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

עושים חשבון (גם בלי קשר ישיר ליום כיפור)

לפני מספר ימים פנתה לי נציגה של אחת מחברות הסלולר, והציעה לי מבצע מיוחד!
ה"מבצע" באמת היה מיוחד... לא כל כך כְּדַאִי, אבל ללא ספק "מיוחד".
זה הלך בערך כך:

שלום מדברת נציגת חברת הסלולאר המתחרה לחברה שלך.

אני מעוניינת לאפשר לך לעבור אלינו בחינם, ללא עלות, וללא דמי התנתקות מהחברה שאתה מחובר אליה כרגע.
תודה, אני עונה בנימוס, יש לי תוכנית טובה ובסה"כ מרוצה מהשירות.
היא ממשיכה, אנחנו נוזיל לך את החשבון בחמישים אחוז לפחות !
נו..זה כבר מעניין אמרתי לה, והסכמתי להיפגש.

אני לא מתכוון להלאות אתכם בנתוני העיסקה, או בפרטים של ההתנתקות, אבל בשלב מסויים של השיחה, כשעומס המידע התחיל לפזר לי את הנתונים, פשוט לקחתי מחשבון ליד, והנה מה שגיליתי:

בחודש הראשון אני באמת אחסוך 50%...
אבל, מהחודש השני אני אשלם, כמעט את אותו הסכום.

החל מהחודש השישי להתקשרות יתחילו לפדות ממני (באופן מעניין מאוד) את עלות ההתנתקות (שהוצאה לי בחינם) וזה המשיך והסתבך בעוד ועוד פרטים. החלטתי לסיים את הפגישה.

התקשרתי אל חברת הסלולאר שלי, וביקשתי לשפר את התנאים שלי. אחרי שהנציג הבהיר לי שאני מחזיק "בתוכנית הטובה ביותר ברשת", התעקשתי. אני רוצה תוכנית שבה, אני משלם רק, ואך ורק על השיחות שאני מבצע. הנציג של חברת הסלולאר שלי, לא ידע שאני כבר אוחז מחשבון ביד, ומחשב את כל הנתונים החשובים שהוא מעביר לי.

7 דקות של שיחה, מחשבון, ויש לי תונית חדשה, בה אני משלם אך ורק על השיחות שאני מנהל, ומעבר לכך כלום. התוצאה - חיסכון בכל חודש למעלה 200 ש"ח, ובשנה הקרובה למעלה מ-2400 ש"ח.
לפי התוכנית השנתית שלי, זה מכסה את כל העלויות של מתנות יום ההולדת של בני משפחתי.

איני מספר זאת כדי להתפאר, או חלילה "לחמם" אתכם על חברת התקשורת/סלולאר שלכם. בכל יום, אנחנו מקבלים הצעות עסקיות, מנותני השירותים שלנו. הם מחוייבים להעניק לנו את השירות הטוב ביותר, ו... גם מחוייבים להרוויח מאיתנו כמה שיותר כסף. הם לא יישמרו על החשבון שלכם.

התחלתי במכשירים הסלולאריים, כיוון שתקציב התקשורת המשפחתי של כולנו עלה באלפי אחוזים במהלך העשור האחרון, אני מזמין אתכם לעשות חשבון. לבחון את כל הסכמי התקשורת שלכם, שמרגילים אתכם לדבר בלי סוף ולשלם בלי סוף.

פשוט קחו מחשבון ליד, ותחשבו. זה לא קשה, זה קל - צריך רק לעשות - כי יש לכם אפשרות לצרוך את הכסף שכבר יש לכם טוב יותר ולחסוך מאות שקלים בכל חודש במהלך השנה הקרובה.

פשוט תעשו חשבון. לא רק ביום כיפור.. כבר אמרנו ?

בברכת שנת השקעה, שגשוג וצמיחה

מיקי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה